onsdag 28. desember 2011

Juleborddekking

Aldri før har jeg hatt mer julestemning i førjulstiden, aldri før har barna hatt større forventninger og aldri før har tiden flydd avsted så raskt! Det betyr bare en ting - denne julen har vært helt fantastisk!
Blogging har ikke blitt prioritert like mye som ønsket, til tross for mye kreativitet og mange nye interiørprosjekter og dekorasjoner.

Men jeg tenkte jeg kunne vise dere årets juleborddekking!

I år falt jeg pladask for den søte, feminine og rosa julepynten. For hvem har vel sagt at julen må være tradisjonell og julerød?


Serviettene brettet jeg av hvite middagsservietter fra Lene Bjerre og søte lunsjservietter i rosatoner med engle- og julepyntmotiv. 
Evighetsvarende og klassisk porselen, glass og sølvtøy kommer i fokus på bordet, og en enkel hvit duk strammer opp helhetsinntrykket og gjør bordet elegant og høytidlig, slik det skal være på julaften.







Stormlyktene dekorerte jeg med friske einebærkvister som jeg sprayet med glitterspray. Kubbelysene er fra Lene Bjerre - dekorative og gode å brenne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar